Wiadomości branżowe

Konferencja prasowa Sante ze śniadaniem w tle

SANTE podkreśla: śniadanie to zdrowie!Stare przysłowie mówi – śniadanie zjedz jak król, obiadem się podziel, a kolację oddaj wrogowi. Śniadanie to najważniejszy posiłek, jaki spożywamy każdego dnia. Marka SANTE chce dodatkowo podkreślić, że poza doborem odpowiednich składników, szczególne znaczenie ma spożywanie go w dobrej atmosferze. Wspólne, pożywne śniadanie to solidny fundament udanego dnia. To jedna z tych okazji, kiedy mamy szansę być razem ze sobą, z naszymi dziećmi, z rodziną. Przygotowanie pełnowartościowego i smacznego posiłku wydaje się trudne i czasochłonne - SANTE obala ten mit. Produkty z oferty marki SANTE pozwalają szybko przygotować posiłek bogaty w wartościowe składniki odżywcze, który na pewno nie jest nudny.  Kierując się wiedzą,  że osoby, które regularnie jedzą śniadania rzadziej chorują, a także są mniej podatne na depresję, firma SANTE skupia swoje działania wokół propagowania tego posiłku w codziennym jadłospisie. 10 listopada b.r. w warszawskiej restauracji Belvedere zorganizowano śniadanie prasowe, podczas którego dziennikarze i ich dzieci w towarzystwie

SANTE podkreśla: śniadanie to zdrowie!

Stare przysłowie mówi ? śniadanie zjedz jak król, obiadem się podziel, a kolację oddaj wrogowi. Śniadanie to najważniejszy posiłek, jaki spożywamy każdego dnia. Marka SANTE chce dodatkowo podkreślić, że poza doborem odpowiednich składników, szczególne znaczenie ma spożywanie go w dobrej atmosferze. Wspólne, pożywne śniadanie to solidny fundament udanego dnia. To jedna z tych okazji, kiedy mamy szansę być razem ze sobą, z naszymi dziećmi, z rodziną.

<p>Przygotowanie pełnowartościowego i smacznego posiłku wydaje się trudne i czasochłonne - SANTE obala ten mit. Produkty z oferty marki SANTE pozwalają szybko przygotować posiłek bogaty w wartościowe składniki odżywcze, który na pewno nie jest nudny.  Kierując się wiedzą,  że osoby, które regularnie jedzą śniadania rzadziej chorują, a także są mniej podatne na depresję, firma SANTE skupia swoje działania wokół propagowania tego posiłku w codziennym jadłospisie. 10 listopada b.r. w warszawskiej restauracji Belvedere zorganizowano śniadanie prasowe, podczas którego dziennikarze i ich dzieci w towarzystwie ? Agnieszki Maciąg i Grzegorza Łapanowskiego ? mieli okazję wziąć udział we wspólnym gotowaniu.SANTE produkuje pożywne i pełnowartościowe produkty spożywcze oraz stara się budować świadomość społeczną w zakresie zdrowego żywienia. Jednym z podjętych przez firmę środków było zaangażowanie ambasadorki marki, polskiej modelki, aktorki i dziennikarki, a także mamy dwójki dzieci i zwolenniczki prawidłowo zbilansowanej diety dla całej rodziny - Agnieszki Maciąg. Na stronie www.sante.pl dzieli się ona z czytelnikami swoimi przepisami i poradami.Innym obszarem aktywności SANTE jest wspieranie inicjatywy Grzegorza Łapanowskiego ? ?Szkoła na widelcu?. Jej celem jest poprawa jakości odżywiania dzieci w szkołach i przedszkolach oraz uczenie prawidłowych nawyków żywieniowych już od najmłodszych lat. Jednym z nich jest bez wątpienia ten, aby nigdy nie wychodzić z domu bez porannego posiłku, i wpajać to już od dzieciństwa, bo dzisiejsze statystyki pokazują, że niestety co piąty Polak o tym nie pamięta i wychodzi z domu bez śniadania. Wiele osób nie ma świadomości, iż śniadanie daje dorosłym energię do pracy, a dzieciom ? do nauki i zabawy, a wspólne śniadania uczą dzieci samodzielności. SANTE wychodzi naprzeciw potrzebom zapracowanych i zabieganych rodziców i pomaga im w dobrym komponowaniu diety dla siebie i swoich rodzin.
A to już wiesz?  Robert Kubica na aukcji Allegro.pl
Warto zwrócić uwagę na to, jak duża różnorodność śniadań występuje na świecie. Podczas gdy Anglicy i Niemcy zajadają się głównie mięsem ? smażonymi kiełbasami, parówkami czy bekonem, Francuzi stawiają na słodkości ? różnego rodzaju pieczywo z konfiturami, Skandynawowie i Holendrzy zaś wybierają? ryby. W Chinach czy Japonii z kolei jedną z tradycji śniadaniowej jest zupa serwowana z twarożkiem sojowym ? tofu. A jak sytuacja wygląda w Polsce?Wydaje się, że jeszcze nie wypracowaliśmy na tym polu konkretnego zwyczaju, który by nas charakteryzował. Być może właśnie dlatego wykazujemy skłonności do lekceważenia tego posiłku ? popełniając ogromny błąd. Zwłaszcza, że mamy do dyspozycji wiele produktów, które odpowiednio skomponowane, mogą z powodzeniem wypełnić nasz śniadaniowy jadłospis. Właściwa kombinacja smaków to pierwszy krok do uczynienia z porannego posiłku przyjemnego rytuału, który pomoże nam zyskać dodatkowy czas spędzony w rodzinnym gronie oraz pozwoli cieszyć się zdrowiem i dobrym samopoczuciem każdego dnia. ? mówi Agnieszka Maciąg, Ambasadorka marki SANTE
Czy wiesz, że?
  • Brak śniadania skutkuje wzmożonym głodem w ciągu dnia
  • Dzieci, które regularnie jedzą śniadania, są aktywniejsze
  • Produkty zbożowe to główne źródło błonnika pokarmowego
  • Otręby owsiane pomagają obniżyć cholesterol
  • Crunchy naturalne SANTE posiada 53 % pełnoziarnistego owsa
  • 50 g Musli błonnikowego z kokosem SANTE pokrywa do 34% normy zapotrzebowania na błonnik
  • Batony Musli SANTE zawierają pożądane cukry złożone, które są stopniowo uwalniane i zapewniają energię na dłużej
  • Otręby pszenne SANTE dzięki niacynie i żelazu skutecznie pomagają w redukcji uczucia zmęczenia
  • Granola z granatem SANTE zawiera fosfor,  mangan i  miedź, wspomagając układ odpornościowy
  • Jagody Goji SANTE dzięki witaminie E chroni komórki przed  stresem oksydacyjnym, który jest odpowiedzialny za starzenie się organizmu
  • Błonnik 5 zbóż SANTE to mieszanka z zawartością fosforu, przyczyniającego się prawidłowego metabolizmu energetycznego i zdrowych kości.
  • Musli Lo SANTE zawiera inulinę ? prebiotyk niezbędny dla prawidłowego funkcjonowania organizmu
A to już wiesz?  Konkurs fotograficzny "Lekka rzecz" - wygraj akcesoria firmy KATA
 

***

Sante znaczy zdrowie ? od początku swojego istnienia działamy zgodnie z tą filozofią. Firma Sante A. Kowalski sp. j. jest ekspertem w produkcji żywności funkcjonalnej czyli żywności korzystnej dla zdrowia oraz liderem na rynku musli, produktów sojowych i cukru trzcinowego. W portfolio firmy znajduje się około 100 pozycji produktowych wspierających zdrowy tryb życia i odżywiania. Utrzymujemy dynamiczny i stały wzrost obrotów, a nasze produkty cieszą się uznaniem konsumentów w kraju i za granicą ? w Wielkiej Brytanii, na Litwie, w Estonii, Szwecji, Austrii, Islandii, ale też na Bliskim Wschodzie. Pozycję firmy i marki Sante potwierdzają też liczne nagrody i wyróżnienia, takie jak tytuł ?Gazeli Biznesu? przyznawany w rankingu dziennika ?Puls Biznesu?, wyróżnienie w plebiscycie ?Złoty Paragon?, ?HIT HANDLU? i ?Laur Konsumenta?.

Źródło Sante. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy