Wiadomości branżowe

mFestiwal ? decydujące starcie!

Jeszcze przez 3 dni głosować można na najlepsze prace w ramach konkursu na reklamę mBanku. Do tej pory Uczestnicy zgłosili przeszło 230 filmów i 550 propozycji plakatu.Do godz. 12:00, 20 czerwca br. Uczestnicy mFestiwalu mogą walczyć o głosy Internautów, a Komisja Konkursowa ma czas na ostatnie debaty nad zgłoszonymi filmami i plakatami.W ciągu 55 dni trwania mFestiwalu:zgłoszono 234 filmy, z czego 122 Komisja dopuściła do konkursu; przesłano 550 plakatów, z czego 352 dopuszczono do konkursu; dodano ponad 6000 komentarzy pod zgłoszonymi pracami; oddano ponad 140 tysięcy głosów; zarejestrowano niemal 6000 kont na mFestiwal.pl; serwis http://www.mfestiwal.pl/ zanotował już ponad 1,6 miliona odsłon, a odwiedziło go ponad 110 tysięcy unikalnych użytkowników; na stronie mFestiwalu gościli Internauci z tak odległych zakątków świata,

Jeszcze przez 3 dni głosować można na najlepsze prace w ramach konkursu na reklamę mBanku. Do tej pory Uczestnicy zgłosili przeszło 230 filmów i 550 propozycji plakatu.

Do godz. 12:00, 20 czerwca br. Uczestnicy mFestiwalu mogą walczyć o głosy Internautów, a Komisja Konkursowa ma czas na ostatnie debaty nad zgłoszonymi filmami i plakatami.

W ciągu 55 dni trwania mFestiwalu:

  • zgłoszono 234 filmy, z czego 122 Komisja dopuściła do konkursu;
  • przesłano 550 plakatów, z czego 352 dopuszczono do konkursu;
  • dodano ponad 6000 komentarzy pod zgłoszonymi pracami;
  • oddano ponad 140 tysięcy głosów;
  • zarejestrowano niemal 6000 kont na mFestiwal.pl;
  • serwis http://www.mfestiwal.pl/ zanotował już ponad 1,6 miliona odsłon, a odwiedziło go ponad 110 tysięcy unikalnych użytkowników;
  • na stronie mFestiwalu gościli Internauci z tak odległych zakątków świata, jak: Uganda, Tajlandia, Kuwejt, Laos czy Mauritius.

Aby wziąć udział w mFestiwalu wystarczy nakręcić własną propozycję reklamy TV lub zaprojektować plakat reklamowy dla mBanku i zamieścić na stronie internetowej festiwalu. Zwycięzców konkursu wybierają Internauci głosując bezpośrednio na stronie na wybrane filmy i plakaty. Dodatkowo Komisja mFestiwalu przyzna specjalne nagrody. Ogłoszenie laureatów odbędzie się już 20 czerwca.

Zwycięzcy głosowania internautów na najlepszy spot reklamowy otrzymują nagrody pieniężne na bezpłatnym rachunku eKONTO w mBanku:

  • 1 miejsce - 25 000 PLN
  • 2. miejsce - 10 000 PLN
  • 3. miejsce - 5 000 PLN

Autorzy najlepszych plakatów reklamowych również zdobędą nagrody gotówkowe na rachunku eKONTO:

  • 1 miejsce - 10 000 PLN
  • 2. miejsce - 5 000 PLN
  • 3. miejsce - 3 000 PLN

Spot, który w opinii Komisji mFestiwalu najlepiej przekazuje wyróżniki oferty mBanku oraz realizuje dotychczasowy styl i ton komunikacji marki mBank, otrzyma nagrodę specjalną w wysokości 10 000 PLN. Reklama zostanie wyemitowana w wybranej przez Komisję stacji TV. Autor najlepszego plakatu otrzyma 3 000 PLN. Dodatkowo Komisja Konkursowa mFestiwalu przyzna 20 specjalnych wyróżnień dla twórców najciekawszych prac.

A to już wiesz?  Debata nt. biegów masowych przyciągnęła wielu pasjonatów sportu

Specjalne wyróżnienie przygotowano także w kategorii „Reklama telefonii mBank mobile". Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma telefon NOKIA wraz ze starterem. Za dwa kolejne miejsca na najlepszą reklamę dotyczącą usługi mBank mobile można zdobyć także startery wraz z doładowaniem 20 PLN przez 6 miesięcy.

Portal Filmweb.pl, partner konkursu, przyzna specjalne nagrody: Złoty Łeb, Srebrny Łeb i Brązowy Łeb w kategorii „Najbardziej Nakręcony Film"

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie http://www.mfestiwal.pl/.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy