Jury polskich nagród MIXX oceniło i nagrodziło najlepsze przykłady cyfrowego i interaktywnego marketingu. W gronie wyróżnionych znalazła się reklama Mojej Karty ING, zamieszczona na popularnym portalu nasza-klasa.pl.
Reklama ING Banku Śląskiego otrzymała jedną spośród trzech nominacji w kategorii "Bezpośredni odzew(reakcja)", przyznawanej za wyreżyserowanie odpowiedniej reakcji wśród konsumentów. Nowatorska reklama Mojej Karty polegała na pokazaniu użytkownikom portalu ich własnego zdjęcia profilowego umieszczonego na wzorze karty płatniczej.
Założeniem polskich nagród MIXX jest wyróżnianie kampanii, które zaskakują formą i łączą kreatywność z efektywnością. Wszystkie osiągnięcia ocenia jury w skład którego wchodzą marketingowcy, specjaliści domów mediowych i agencji interaktywnych oraz członkowie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Moja Karta ING (karta debetowa) to oferta dla wszystkich, którzy chcą, aby ich karta była wyjątkowa i niepowtarzalna. Przygotowując własny wizerunek karty, Klient ma do dyspozycji cały awers, na którym oprócz obrazka znajdzie się wyłącznie logo organizacji płatniczej oraz dane identyfikacyjne karty i jej właściciela. Wszystkie inne elementy zostały zamieszczone na rewersie karty. Tworząc kartę Klient może skorzystać z przygotowanej galerii gotowych wzorów lub wybierać dowolne zdjęcie z własnej kolekcji, ustalając jego kształt, format i położenie. Aby zaprojektować swoją niepowtarzalną kartę wystarczy wejść na stronę www.mojakarta.ingbank.pl .