Wiadomości branżowe

Naczelny Bloomberg Businessweek Polska z nagrodą Przyjaciel Pracodawcy od Pracodawców RP

Naczelny Bloomberg Businessweek Polska z nagrodą Przyjaciel Pracodawcy od Pracodawców RP
Michał Kobosko, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska, otrzymał w czwartek Konfederatkę – Przyjaciel Pracodawcy 2011.Naczelny BBWP został nagrodzony za konsekwencję w pracy dziennikarskiej, umiejętność wsłuchiwania się w opinie ludzi biznesu i nieustanne popularyzowanie zdrowego rozsądku w relacjach pracownicy – pracodawcy – władze. A także za rzetelność i zawodowy profesjonalizm.Konfederatki to nagrody przyznawane przez Pracodawców Rzeczpospolitej Polskiej, dawniej Konfederację Pracodawców Polskich. Konfederatki – Przyjaciel Pracodawcy są przyznawane osobom spoza środowiska przedsiębiorców, którzy wnoszą szczególny wkład w budowę prestiżu i pozycji Pracodawców oraz przyczyniają się do integracji i rozwoju środowiska.Pracodawcy RP reprezentują ponad 7 tysięcy podmiotów, w tym związki pracodawców i przedsiębiorców, federacje i zrzeszenia, a także przedsiębiorstwa obejmujące swoim działaniem obszar całego kraju lub mające szczególną pozycję gospodarczą.   Michał Kobosko od sierpnia 2011 r. jest redaktorem naczelnym „Bloomberg Businessweek

Michał Kobosko, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska, otrzymał w czwartek Konfederatkę – Przyjaciel Pracodawcy 2011.

Naczelny BBWP został nagrodzony za konsekwencję w pracy dziennikarskiej, umiejętność wsłuchiwania się w opinie ludzi biznesu i nieustanne popularyzowanie zdrowego rozsądku w relacjach pracownicy – pracodawcy – władze. A także za rzetelność i zawodowy profesjonalizm.

Konfederatki to nagrody przyznawane przez Pracodawców Rzeczpospolitej Polskiej, dawniej Konfederację Pracodawców Polskich. Konfederatki – Przyjaciel Pracodawcy są przyznawane osobom spoza środowiska przedsiębiorców, którzy wnoszą szczególny wkład w budowę prestiżu i pozycji Pracodawców oraz przyczyniają się do integracji i rozwoju środowiska.

Pracodawcy RP reprezentują ponad 7 tysięcy podmiotów, w tym związki pracodawców i przedsiębiorców, federacje i zrzeszenia, a także przedsiębiorstwa obejmujące swoim działaniem obszar całego kraju lub mające szczególną pozycję gospodarczą.   


Michał Kobosko od sierpnia 2011 r. jest redaktorem naczelnym „Bloomberg Businessweek Polska”. Dziennikarskie szlify zdobywał w "Gazecie Wyborczej", następnie był zastępcą redaktora naczelnego dziennika "Puls Biznesu" oraz szefem portalu pulsbiznesu.pl, był również związany z dwutygodnikiem "BusinessWeek". W latach 2005–2006 pełnił obowiązki zastępcy redaktora naczelnego oraz redaktora naczelnego miesięcznika "Forbes". Od października 2006 pełnił funkcje redaktora naczelnego "Newsweek Polska". W czerwcu 2009 został redaktorem naczelnym gazety "Dziennik. Polska-Europa-Świat". Od 14 września 2009, gdy doszło do fuzji "Gazety Prawnej" i "Dziennika", pełnił obowiązki redaktora naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej". W 2010 r. wrócił do Axel Springer Polska, gdzie został wydawcą czasopism "Newsweek Polska" i "Forbes". Przez wiele lat zasiadał w jury konkursu Grand Press, jest członkiem kapituł Nagrody im. Lesława A. Pagi, Nagrody PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego, członkiem Rady Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości. Od marca 2011 jest menadżerem projektu Point Group Business Unit, wydawcy polskiej edycji „Bloomberg Businessweek Polska”. 

„Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazuje się od września 2011 r. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu „Businessweek” przez Bloomberg w 2009 roku.

A to już wiesz?  Jan Komasa z dwiema statuetkami, Szapołowska i Dorociński największymi amantami polskiego kina. Złote Kaczki 2011 rozdane

 

Platforma Mediowa Point Group (GPW: POINTGROUP, PGM) jest polskim holdingiem medialnym. Od blisko 15 lat konsekwentnie realizuje strategię rozwoju w obszarze mediów i marketingu. Od końca 2006 r. Platforma Mediowa Point Group jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 2010 r. spółka jest wydawcą tygodnika WPROST, od jesieni 2011 wydaje polską edycję jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie – Bloomberg Businessweek. Ponadto w portfolio PMPG SA znajdują się magazyny „Film” i „Machina” oraz serwisy internetowe, m.in. Wprost24.pl, Sport24.pl, Dlaczego.com.pl, Ototrend.pl.

Źródło Platforma Mediowa Point Group SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy