Wiadomości branżowe

Nowi klienci Edelman Polska

Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Greenbag to nowi klienci Agencji Edelman Polska. Współpraca z Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. obejmuje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz marketingu konsumenckiego. Edelman Polska został wybrany na podstawie przeglądu agencji public relations.Do obsługi Klienta dedykowany został interdyscyplinarny zespół konsultantów, reprezentujących dwa działy Agencji – Korporacyjny (Corporate PR Unit) oraz PR Konsumenckiego (Brand PR Unit). Dział PR Korporacyjnego odpowiada za przygotowanie trzyletniej strategii komunikacji korporacyjnej firmy oraz bieżące doradztwo komunikacyjne.Konsultanci z Działu PR Konsumenckiego realizować będą przede wszystkim działania skupione wokół Coke Music Program. Edelman Polska jest również odpowiedzialny za promocję designerskiej, aluminiowej butelki Coca-Cola, nowego projektu firmy skierowanego do trendsetterów. W przyszłości obaj partnerzy planują również współpracę przy projektach z zakresu Web 2.0. Edelman rozpoczął również współpracę z firmą GAM, producentem wielorazowych toreb, podlegających recyklingowi, sprzedawanych pod marką Greenbag. Zaangażowanie Agencji

Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Greenbag to nowi klienci Agencji Edelman Polska. 

Współpraca z Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. obejmuje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz marketingu konsumenckiego. Edelman Polska został wybrany na podstawie przeglądu agencji public relations.Do obsługi Klienta dedykowany został interdyscyplinarny zespół konsultantów, reprezentujących dwa działy Agencji – Korporacyjny (Corporate PR Unit) oraz PR Konsumenckiego (Brand PR Unit). Dział PR Korporacyjnego odpowiada za przygotowanie trzyletniej strategii komunikacji korporacyjnej firmy oraz bieżące doradztwo komunikacyjne.Konsultanci z Działu PR Konsumenckiego realizować będą przede wszystkim działania skupione wokół Coke Music Program. Edelman Polska jest również odpowiedzialny za promocję designerskiej, aluminiowej butelki Coca-Cola, nowego projektu firmy skierowanego do trendsetterów. W przyszłości obaj partnerzy planują również współpracę przy projektach z zakresu Web 2.0. 

Edelman rozpoczął również współpracę z firmą GAM, producentem wielorazowych toreb, podlegających recyklingowi, sprzedawanych pod marką Greenbag. Zaangażowanie Agencji obejmuje realizację kampanii edukacyjno- informacyjnej, której celem jest promowanie proekologicznych zachowań wśród konsumentów na zakupach. Edelman odpowiedzialny jest za bieżące relacje z mediami oraz kontakty i współpracę z organizacjami ekologicznymi.

Źródło Edelman Polska. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Nagroda dla Grupy BRE Banku za największy udział w obrotach opcjami

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy