Już w najbliższą środę, czyli 17 października odbędzie się kolejne Spotkanie Specjalne z cyklu „Po Robocie” organizowane przez Fundację InternetPR.pl we współpracy z warszawskim klubem Level. Jak zwykle nie zabraknie atrakcji – choćby specjalnego drinka PRowca czy konkursów z nagrodami.
Gościem specjalnym imprezy będzie Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu Pionu Internet w Agora SA. Dominik jest też przewodniczącym rady nadzorczej związku pracodawców branży internetowej IAB Polska. Zasiada w radzie nadzorczej PBI, spółki realizującej największe w Polsce badanie Internetu – Megapanel. Na co dzień prowadzi też blog o biznesie internetowym - http://kaznowski.blox.pl/.
Jednak po robocie oddaje się innym zajęciom. Jednym z nich jest badanie historii wszelkich trunków, które od wieków ułatwiają nawiązywanie i budowanie relacji z innymi ludźmi. I o tym właśnie nam opowie… A może nie tylko opowie? Bo poza zainteresowaniami teoretycznymi i zgłębianiem bazy naukowej procesów fermentacji, jest także „praktykującym praktykiem” :-) Na spotkaniu PoRobocie nie zabraknie zatem zarówno klasztornych opowieści o miodzie, jak i praktycznego wymiaru tej znakomitej dziedziny Nauki. Najwybitniejszymi przedstawicielami gatunku będą: Wiśniak, Śliwowica, Jarzębiak i Malinówka. Temat zdecydowanie przyjemny, szczególnie, że nadchodzi jesień i rozgrzewające aromatyczne płyny przydadzą się na osłodzenie długich chłodnych wieczorów.
Zapraszamy serdecznie do Levela w najbliższą środę, 17 października, od godziny 19.00!
Klub Level: ul. Chmielna 9a (mapka)
Zapisy - na fundacyjnym blogu:
http://internetpr.blox.pl/2007/10/Po-Robocie-przy-hand-made-napitkach.html#ListaKomentarzy
„Po Robocie” projekt fundacji InternetPR.pl – integrujący branżę public relations, specjalistów pracujących w korporacjach, firmach, urzędach państwowych i agencjach PR. To spotkania w luźniej atmosferze, sprzyjającej rozmowom i nawiązywaniu znajomości. Nie będą to kolejne imprezy szkoleniowe czy samokształceniowe, na których omawia się techniki i narzędzia PR czy analizuje case studies - jakie organizuje już Fundacja InternetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations czy Związek Firm Public Relations. „Po Robocie” to inna formuła – trochę „business mixer” i okazja do niezobowiązujących rozmów branżowych, możliwość nawiązywania kontaktów, ale także czas relaksu i zabawy w przyjemnej, ekskluzywnej atmosferze.
Spotkania "Po Robocie" odbywają się co tydzień. Ale tylko raz w miesiącu mają specjalny charakter. Nasz Gość – za każdym razem inny PRowiec – opowiada o swoim hobby czy nietypowej pasji, której się oddaje. O tym, co robi właśnie „po robocie”. W ten sposób poznajemy się nawzajem w nowej, bardziej prywatnej roli.
=============
InternetPR.pl to internetowa społeczność polskich specjalistów public relations. Na liście dyskusyjnej codziennie o pracy, bieżących wydarzeniach i wszelkich interesujących ich sprawach dyskutuje ponad 3.000 specjalistów PR z całej Polski. www.internetPR.pl