Wiadomości branżowe

Podsumowanie – Female.pl 2006

Skończył się  2006 rok - czas na całoroczne podsumowanie tego wszystkiego, co wydażyło się w serwisie Female.pl (http://www.female.pl).W ciagu 2006 roku Female.pl zanotowało 2,830,594 odsłon i 899,072 odwiedzin unikalnych użytkowników - to ponad dwa razy więcej niż w 2005 roku.W bazie mailingowej mamy 26830 zarejestrowanych czytelniczek, do których dociera nasz newsletter.W ciągu ostatniego roku zorganizowaliśmy kilkadziesiąt konkursów, a w każdym z nich wzięło udział około 5 tys czytelniczek.Female.pl obięło także patronat medialny nad wieloma pozycjami książkowymi i wydarzeniami.Wprowadziliśmy klika nowych działów:Wyszukiwarka przepisów kulinarnych (http://www.female.pl/przepis/893/A/A.html)Księga imion z 2500 propozycjami imion (http://www.female.pl/ksiega-imion/842/A/A.html

Skończył się  2006 rok - czas na całoroczne podsumowanie tego wszystkiego, co wydażyło się w serwisie Female.pl (http://www.female.pl).

W ciagu 2006 roku Female.pl zanotowało 2,830,594 odsłon i 899,072 odwiedzin unikalnych użytkowników - to ponad dwa razy więcej niż w 2005 roku.

W bazie mailingowej mamy 26830 zarejestrowanych czytelniczek, do których dociera nasz newsletter.

W ciągu ostatniego roku zorganizowaliśmy kilkadziesiąt konkursów, a w każdym z nich wzięło udział około 5 tys czytelniczek.

Female.pl obięło także patronat medialny nad wieloma pozycjami książkowymi i wydarzeniami.

Wprowadziliśmy klika nowych działów:

Wyszukiwarka przepisów kulinarnych (http://www.female.pl/przepis/893/A/A.html)

Księga imion z 2500 propozycjami imion (http://www.female.pl/ksiega-imion/842/A/A.html)

Unowocześniliśmy takie działy jak:

Przeglad prasy kobiecej - monitorujemy 16 magazynów kobiecych (http://www.female.pl/przegladprasykobiecej.php )

Licznik kalorii 1000 produktów w bazie (http://www.female.pl/tabela.php3)

Powstały nowe działy oraz dodaliśmy setki interesujących artykułów.

W naszym rankingu poddanych ocenie zostało 350 kosmetyków.

Jak zwykle jesteśmy dobrze indeksowani przez google:)

W 2006 roku podjeliśmy współpracę z siecią reklamy internetowej Arbo Media (http://www.arbomedia.pl/internet_o_internecie.php). Dzięki tej współpracy na łamach serwisu pojawiło się wiele kampanii rekalmowych dużych i troche mniejszych marek.

Zmieniliśmy pomieszczenia, w których mieści się nasze studio fotograficzne.

Teraz jest tam jeszcze cieplej i przyjemniej!

2006 był dla nas rokiem niezwykle udanym.

W rok 2007 wkraczamy pełni optymizmu i energii do dalszych działań - tych bardziej i mniej standardowych.

Źródło Female.pl. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Dobre pomysły na zdrowe Święta. Marka WINIARY wspiera nasze przygotowania do Bożego Narodzenia

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy