Zgodnie z przewidywaniami i strategią jaką obrał od początku istnienia największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl (http://www.allegro.pl/), ilość zarejestrowanych kont Użytkowników w serwisie przekroczyła dziś barierę 500 000.
Przyrost nowych rejestracji jest stały i kształtuje się na poziomie ok. 1000 kont dziennie. Nowi użytkownicy rejestrują się nie tylko bezpośrednio poprzez strony Allegro.pl ale także z poziomu wspólnych serwisów prowadzonych przez Allegro.pl m.in. z Onet.pl, Gazeta.pl, Hoga.pl oraz kilkoma wortalami tematycznymi. (http://www.allegro.pl/partnerzy/gdzie.html)
W okresie od stycznia do czerwca 2002 Allegro.pl osiągnęło obrót 68 690 166 zł, w roku ubiegłym w tym samym okresie wartość ta kształtowała się na poziomie 51 322 000 zł. Różnica jest zatem znaczna: powyżej 17 milionów złotych (25%). Tak duży wzrost obrotów to zasługa wprowadzonych na Allegro.pl w ciągu ostatnich miesięcy nowych mechanizmów usprawniających sprzedaż, płatności oraz bezpieczeństwo zawieranych transakcji. Wprowadzenie prowizji od wystawianych przedmiotów doprowadziło do samooczyszczenia się aukcji z licytacji bezwartościowych, mało interesujących i powielanych w dziesiątkach sztuk. Pojawiły się natomiast przedmioty ciekawsze, osiągające wyższe ceny a tym samym podnoszące dochód ich sprzedawcy.
Dla serwisu aukcyjnego jakim jest Allegro.pl oraz jego użytkowników liczy się przede wszystkim skuteczność sprzedaży. Nie tyle ilość co procent sprzedanych z sukcesem przedmiotów świadczy o wielkości serwisu. Ilość zakończonych pełną transakcją towarów na Allegro.pl dochodzi do 40% w stosunku do ilości wystawionych przedmiotów. Od początku roku do czerwca 2002, blisko 650 000 przedmiotów zostało sprzedanych, relatywnie w okresie od stycznia do czerwca 2001 - 303 861, a od lipca do grudnia 2001 - 371 787. Wzrost skutecznej sprzedaży o 100% w stosunku do roku ubiegłego świadczy o dobrej strategii rozwoju serwisu oraz o coraz większej świadomości co do wykorzystania aukcji wśród użytkowników Allegro.pl.
Podstawowe informacje o serwisie Allegro.pl (patrz także http://www.allegro.pl/press.html)
Allegro.pl (firma największego europejskiego holdingu aukcyjnego QXL ricardo) gromadzi ponad 90% wszystkich online\'owych aukcji w polskim Internecie, których łączna wartość w roku 2001 w serwisie QXL wyniosła ponad 96 mln zł (65% całego rynku e-commerce w Polsce). Miesięczne obroty na aukcjach to ok. 13 mln zł. Allegro.pl posiada 500.000 zarejestrowanych kont użytkowników oraz ok. 130.000 ofert dostępnych online. Codziennie strony Allegro.pl odwiedza ponad 120.000 osób, które wystawiają na aukcje każdego dnia ok. 14.000 nowych ofert, codziennie rejestruje się tysiąc nowych uzytkowników. Trzon serwisu stanowią osoby pełnoletnie, w przedziale wiekowym 18-34 lata, odwiedzający Allegro.pl wyłącznie w jednym konkretnym celu: zakupów lub sprzedaży. Dziennie na Allegro.pl zawieranych jest ok. 4500 internetowych transakcji. Allegro.pl jest oficjalnym serwisem aukcyjnym m.in.portali: Onet.pl, Gazeta.pl, Hoga.pl oraz MiastoPlusa.pl.