Wiadomości branżowe

Rainbow Tours podsumowało październik

Przychody netto giełdowego touroperatora za październik 2008 roku wyniosły ponad 17 milionów złotych. Mimo iż miesiąc ten nie cieszy się taką popularnością jak wcześniejsze, to zapewnił on wzrost o ponad 30%, w porównaniu do okresu analogicznego w 2007 roku. Na wzrost sprzedaży wpłynęło przede wszystkim poszerzenie oferty, w tym uruchomienie czarteru do Elijat w Izraelu. Giełdowy touroperator postawił również na rozwój sieci dystrybucji, w tym Biur Obsługi Klienta. Obecnie Rainbow Tours jest w posiadaniu ponad trzydziestu salonów na terenie całego kraju. Zwiększa to dostępność oferty dla Klientów. Zróżnicowanie propozycji, nie tylko pod kątem destynacji, ale również cen, umożliwia turystom szeroki wybór. - Październik to miesiąc gdzie zwykle odnotowuje się niższe zainteresowanie wycieczkami, niż w przypadku okresu wakacyjnego. Wynika to z tego, że w Polsce sezon urlopowy trwa od czerwca do września. Większość Klientów czeka na wycieczki w sezonie zimowym, którego początek przypada na grudzień – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours. Dowodzą tego wyniki giełdowego touroperatora, które w roku bieżącym za

Przychody netto giełdowego touroperatora za październik 2008 roku wyniosły ponad 17 milionów złotych. Mimo iż miesiąc ten nie cieszy się taką popularnością jak wcześniejsze, to zapewnił on wzrost o ponad 30%, w porównaniu do okresu analogicznego w 2007 roku.

Na wzrost sprzedaży wpłynęło przede wszystkim poszerzenie oferty, w tym uruchomienie czarteru do Elijat w Izraelu. Giełdowy touroperator postawił również na rozwój sieci dystrybucji, w tym Biur Obsługi Klienta. Obecnie Rainbow Tours jest w posiadaniu ponad trzydziestu salonów na terenie całego kraju. Zwiększa to dostępność oferty dla Klientów. Zróżnicowanie propozycji, nie tylko pod kątem destynacji, ale również cen, umożliwia turystom szeroki wybór.

- Październik to miesiąc gdzie zwykle odnotowuje się niższe zainteresowanie wycieczkami, niż w przypadku okresu wakacyjnego. Wynika to z tego, że w Polsce sezon urlopowy trwa od czerwca do września. Większość Klientów czeka na wycieczki w sezonie zimowym, którego początek przypada na grudzień – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.

Dowodzą tego wyniki giełdowego touroperatora, które w roku bieżącym za miesiące wakacyjne były wyższe o 50% w porównaniu do tych z roku 2007.

Klienci po okresie wakacyjnym często czekają również na dużo tańsze oferty first minute na sezon letni przyszłego roku. Rainbow Tours wydało w połowie listopada nowy katalog na lato 2009, którego rabaty w przedsprzedaży sięgają do 20%.

Obroty netto giełdowego touroperatora  od stycznia do października 2008 w porównaniu do okresu  roku ubiegłego wzrosły o ponad połowę i wyniosły ponad 220 milionów złotych.

***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa kapitałowa Rainbow, w której skład wchodzą m.in. portale turystyczne, ponad 40 biur podróży na terenie kraju oraz spółka na Ukrainie, planuje w 2008 osiągnąć sprzedaż brutto w wysokości 300 mln zł.

A to już wiesz?  Największa w energetyce loteria promocyjna - "Moc energii" dla klientów ENERGI

 

 

Źródło Rainbow Tours. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy