Giełdowy touroperator uruchomił z końcem maja Biuro Obsługi Klienta w Chorzowie. W związku z rozwojem czarterów z Pyrzowic, spółka skupia się na zagęszczaniu biur śląskich. Obecnie w rejonie Śląska działają już biura: dwa w Katowicach oraz po jednym w Gliwicach, Bielsku-Białej i Bytomiu, na zasadzie franczyzy.
Systematyczny, długofalowy rozwój sieci biur to jeden z głównych priorytetów, który wpisuje się w strategię Rainbow Tours. Jest to już 32 biuro w Polsce. Do końca roku planowane jest otwarcie kilku kolejnych, miedzy innymi w Częstochowie, Kaliszu i Gorzowie.
Rozwój obsługi pozwala na uzyskanie pełnej kontroli nad formą sprzedaży. Dzięki temu klienci czują się bardziej doceniani. Z kolei dla spółki sprzedaż realizowana we własnych biurach, wykazuje relatywnie niższe koszty, niż inne formy dystrybucji.
- Lokalizacja biura pozwoli z pewnością na bezproblemowe dotarcie do naszej oferty. Znajduje się ono na jednej z większych ulic handlowych. Poza tym w związku z rozwojem lotów czarterowych realizowanych przez Rainbow Tours, zdajemy sobie sprawę, że pociąga to za sobą również rozwój sieci sprzedaży. - powiedział Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours
Zarząd prognozuje, że nowotowarte biuro dostarczy firmie do końca 2008 przychodów na poziomie 1 mln a w 2009 co najmniej 2 mln pln.
***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku. W 2000 roku doszło do fuzji Rainbow Polska z Globtroter Polska i było to pierwsze na polskim rynku połączenie dwóch touroperatorów.
W maju 2007 roku zapadła decyzja o wprowadzeniu spółki do publicznego obrotu, a w październiku Rainbow Tours pojawiło się na parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych.