Wiadomości branżowe

Studenci wybrali ING

Studenci wybrali ING
Ubezpieczenia na życie ING TUnŻ zostały uznane najlepszym produktem studenckim roku 2009. Zwycięski tytuł przyznano w kategorii "Studenckie Bezpieczeństwo", w ramach dziewiątej edycji plebiscytu "Studencki Produkt Roku".Konkurs organizowany jest przez Media Point Group, wydawcę magazynu "?Dlaczego" i portalu Korba.pl. Studenci wybrali najlepsze ich zdaniem produkty i marki, przyznając nagrody w 24 kategoriach. ING zwycięstwo przypadło w kategorii „Studenckie Bezpieczeństwo", w której nominowane były także: CU, PZU, ING, Warta, Generali."Uznanie w oczach studentów to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie. To sygnał, że nasza oferta cieszy się zaufaniem młodego pokolenia, które - wydawałoby się - przykłada niewielką wagę do zabezpieczania swojej przyszłości. Wybór ten wskazuje na to, że młodzi ludzie myślą o przyszłości, a troszcząc się o nią i swoje bezpieczeństwo wybierają ING. To ważna grupa docelowa, o której potrzeby także dbamy" - komentuje Anna Grzelońska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w ING TUnŻ.Gala wręczenia nagród miała miejsce w Business Center Club. Uczestniczyli w niej reprezentanci świata mediów - dziennikarze z największych

Ubezpieczenia na życie ING TUnŻ zostały uznane najlepszym produktem studenckim roku 2009. Zwycięski tytuł przyznano w kategorii "Studenckie Bezpieczeństwo", w ramach dziewiątej edycji plebiscytu "Studencki Produkt Roku".

Konkurs organizowany jest przez Media Point Group, wydawcę magazynu "?Dlaczego" i portalu Korba.pl. Studenci wybrali najlepsze ich zdaniem produkty i marki, przyznając nagrody w 24 kategoriach. ING zwycięstwo przypadło w kategorii „Studenckie Bezpieczeństwo", w której nominowane były także: CU, PZU, ING, Warta, Generali.

"Uznanie w oczach studentów to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie. To sygnał, że nasza oferta cieszy się zaufaniem młodego pokolenia, które - wydawałoby się - przykłada niewielką wagę do zabezpieczania swojej przyszłości. Wybór ten wskazuje na to, że młodzi ludzie myślą o przyszłości, a troszcząc się o nią i swoje bezpieczeństwo wybierają ING. To ważna grupa docelowa, o której potrzeby także dbamy" - komentuje Anna Grzelońska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w ING TUnŻ.

Gala wręczenia nagród miała miejsce w Business Center Club. Uczestniczyli w niej reprezentanci świata mediów - dziennikarze z największych dzienników, stacji telewizyjnych i radiowych, magazynów i pism branżowych oraz przedstawiciele nominowanych i zwycięskich firm. W imieniu ING TUnŻ statuetkę odebrał Adam Gawryła, menedżer ds. produktu.

###

ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. rozpoczęło działalność w Polsce 2 sierpnia 1994 roku na podstawie zezwolenia Ministra Finansów. Założycielem i jedynym akcjonariuszem Towarzystwa jest ING Continental Europe Holdings B.V. Obecnie Towarzystwo należy do czołówki towarzystw ubezpieczeniowych. Na koniec 2008 roku do ING TUnŻ należało 9,9% polskiego rynku ubezpieczeń na życie pod względem całkowitej składki przypisanej brutto (3-cia pozycja). Udział w rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie na koniec 2008 roku pod względem całkowitej składki przypisanej brutto wyniósł 9,9% (3-cia pozycja). Udział na koniec 2008 roku w całym rynku ubezpieczeń na życie ze składką regularna wyniósł 8,5% (4-ta pozycja). Udział na koniec 2008 roku w całym rynku ubezpieczeń na życie ze składką jednorazową wyniósł 10,7% (3-cia pozycja).

A to już wiesz?  Polska Akcja Humanitarna odzyskała dane z Czeczenii

ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. należy do Grupy ING - międzynarodowej instytucji finansowej prowadzącej działalność w zakresie ubezpieczeń, bankowości oraz zarządzania aktywami w ponad 50 krajach, zarządzając aktywami ponad 75 milionów Klientów. Grupa ING oferuje pełen pakiet usług finansowych klientom indywidualnym, firmom oraz instytucjom.

Źródło ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy