Wiadomości branżowe

Tajemniczy klient w Rainbow Tours

Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 procent możliwych punktów.Badanie zostało przeprowadzone przez firmę International Service Check metodą anonimowego klienta. Od 4 do 19 października pracownicy firmy badawczej osobiście przekonali się jak przebiega obsługa klienta w ankietowanych biurach. Na tej podstawie stworzony został ranking touroperatorów.Najwięcej punktów, bo aż 91 procent, zdobyło Rainbow Tours, którego pracownicy zostali tak wysoko ocenieni za wiedzę o produkcie oraz umiejętność dopasowania oferty do oczekiwań klienta. Równie wysoko cenili klienci wygląd biur i sprzedawców spółki, gdzie Biuro zdobyło 92 % punktów.- Ze sporym zadowoleniem przyjąłem wyniki tej ankiety. Świadczą one bowiem o tym, że nasze założenia budowania sieci kompetentnych doradców klienta, sprawdzają się. Co więcej, zostały potwierdzone przez zewnętrzną firmę badawczą – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.- Konsekwetnie realizujemy plan

Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 procent możliwych punktów.

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę International Service Check metodą anonimowego klienta. Od 4 do 19 października pracownicy firmy badawczej osobiście przekonali się jak przebiega obsługa klienta w ankietowanych biurach. Na tej podstawie stworzony został ranking touroperatorów.

Najwięcej punktów, bo aż 91 procent, zdobyło Rainbow Tours, którego pracownicy zostali tak wysoko ocenieni za wiedzę o produkcie oraz umiejętność dopasowania oferty do oczekiwań klienta. Równie wysoko cenili klienci wygląd biur i sprzedawców spółki, gdzie Biuro zdobyło 92 % punktów.

- Ze sporym zadowoleniem przyjąłem wyniki tej ankiety. Świadczą one bowiem o tym, że nasze założenia budowania sieci kompetentnych doradców klienta, sprawdzają się. Co więcej, zostały potwierdzone przez zewnętrzną firmę badawczą – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.

- Konsekwetnie realizujemy plan koncentrujący się na wysokiej jakości obsługi klienta. Stąd tak pozytywne dla nas wyniki – dodaje Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours.


Wysoka jakość obsługi znajduje także odzwierciedlenie w stale rosnącej liczbie sprzedanych usług. W minionym sezonie z Rainbow Tours na wakacje wyjechało ponad sto tysięcy turystów.

***

Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990  roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
W skład grupy kapitałowej Rainbow Tours  wchodzą m.in. portal turystyczny, ponad 40 biur podróży na terenie całego kraju oraz spółka na Ukrainie.

Źródło Rainbow Tours. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Zima pod palmami czy na stokach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy